Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Μπροστινό σύστημα: πιρούνι…













Αφού έβγαλα την ανάρτηση είχα γυμνό το πιρούνι, και μπορούσα να δω τη ζημία έχει. Δυστυχώς μάλλον τεράστια, πολύ στράβωμα και αρκετά ραγίσματα, Στις φωτογραφίες βλέπεται το στράβωμα όπως νομίζω ότι έχει συμβεί, με κόκκινο είναι οι άξονες όπως είναι τώρα και με πράσινο όπως νομίζω ότι πρέπει να έρθουν.

Τα ραγίσματα πάλι είναι απογοητευτικά, και δείχνουν επιπλέον στραβώματα στη βάση του πιρουνιού όπου πάει το ρουλεμάν. Το μικρό ράγισμα το ανακάλυψα καθώς το καθάριζα με το πετρέλαιο και εκεί φάνηκε ότι έχει πάρει και αέρα στο σημείο παράλληλα με την κόκκινη γραμμή ανάμεσα στο σωλήνα και το αλουμίνιο.

Δε ξέρω τι θα κάνω, σκέπτομαι για καινούριο, αλλά κοιτάζω να δω μήπως και το φέρω. Δεν είναι ότι δεν θα αντέξει το τιμόνι, γιατί είναι ένας μονοκόμματος σωλήνας, απλά είναι πολύ δύσκολο να το επαναφέρω, χωρίς ζέσταμα. Με το ζέσταμα μπορεί να χάσει την αντοχή του αν και ίσως να μην πειράξει και τόσο. Το πιο κακό είναι ότι χωρίς έναν οδηγό δεν μπορώ να το επαναφέρω στη κανονική του γεωμετρία.

Τέλος, αρχίζω να πιστεύω, ότι ο προηγούμενος κάτοχος είχε κάνει προσπάθεια να το φτιάξει, όχι τόσο δραστική όσο εγώ βεβαία. Πρέπει να το είχε πάει στο μάστορα, να το έλυσαν και να είδαν ότι δύσκολο να γίνει, ίσως να μην έβρισκαν και ανταλλακτικό,(μιλάμε για καμία 15 χρόνια πριν) και να το παράτησαν έτσι το μηχανάκι. Έτσι εξηγείται και ο λόγος που έλειπε το φτερό, πιθανόν να μην μπήκε στη διαδικασία να το ξαναβάλει επάνω, αφού μάλλον έβρισκε και στη ποδιά και έτσι χάθηκε αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου