Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Ερευνα αγορας για συνεργειο...


Σημερα καταφερα να κανω μια γυρα στην πολη και να παω σε 2-3 συνεργεια, για να δω τι παιζει με την ανακατασκευη του μοτερ που πρεπει να κανω. Εχω αποφασισει οτι μαλλον δεν εχω το χρονο να το κανω μονος και θελω να το δωσω εξω.
Πρωτα πηγα στον "Παλιο" στο κεντρο, του ειπα θελω τιμονι για τη βεσπα μου και μου εδωσe ενα απο μια 200αρα, ταιριαζει?ταιριαζει μου λεει. Ωχ, λεω εγω απο μεσα μου. Και φτερο που θελω , ε βαλε αυτο που εχει επανω, ωχ-ωχ-ωχ λεω. Αστα να πανε, σιγα μην αφησω εδω το μοτερ μου και να μου βαλει οτι βρει μεσα. Αφου ολα ιδια ειναι μου ελεγε, ταιριαζουν.
Στον επομενο, δυστυχως, δεν ανοιγει τα Σαββατα, αλλα κατα τυχη τον βρηκα μεσα, φυσικα με εστειλε οπως ηρθα. Δεν ειχε χρονο. Φτου...
Τελος πηγα στον "Θειο", μου ειχε πει ο δικος μου οτι ειναι καλος, λιγο ατακτος, αλλα λογικες τιμες. Εκει μπορεσα να συνεννοηθω, μπορω να πω. Εδειξε κατανοηση και στα θεματα γνησιοτητας και στα οικονομικα, μια χαρα. Μαλιστα συμφωνησε να ειμαι κι εγω εκει να παρακολουθω και να βοηθαω! Τελεια! Θα μου δωσει τιμη για το πηρουνι που θελω, του το αφησα και για δειγμα. Και μια προσφορα για αμμοβολη, λαμαρινοδουλεια και βαψιμο! Και μετα μενει να κανονισω το προγραμμα ωστε να αρχισουν οι εργασιες! Και οι τιμες λογικες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου