Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Η πρώτη γνωριμία…



H Δευτέρα πέρασε με δουλειά και ερεύνα για Vespa του 62 στο δίκτυο!
Τη Τρίτη το πρωί παίρνω τηλέφωνο το Δημήτρη.
-Κλείσε, μου λέει, παίρνω τηλέφωνο τον αδελφό μου και σε παίρνω, να δει που βρίσκεται και να πας να την πάρεις όποτε θες!
Με ξαναπαίρνει και μου δίνει κινητό, θα σε περιμένει όποτε θες μου λέει.
Λίγες ώρες αργότερα έχω πάρει τηλέφωνο το Γιώργο και κανονίζω να πάω το ίδιο απόγευμα στην Έδεσα να φορτώσω την Vespa!
Με πολύ ενθουσιασμό και αγωνιά ξεκίνησα στις 18:00 …έφτασα μετά τις 19:00 με αρκετή ταλαιπωρία και παρακάμψεις από τα μπλόκα των Ροδακινοπαραγωγων!
Ο Γιώργος φιλικότατος και χαρούμενος, με πήγε στην «Κυρία»… Ω θεέ μου, σκέφτηκα όταν την πρωτοαντίκρισα!!! Το κακό της το χαλί έχει!
Λείπουν η σέλα, το φτερό, το κλειδί και τα χαρτιά της από τα μη αναμενόμενα. Τα αναμενόμενα δεν μας πειράζουν είναι λογικό.
Η πρώτη ενθαρρυντική εντύπωση από την γνωριμία? Το διακριτικό στην ποδιά: Vespa GS. Όλεεεε!
Φορτώσαμε τη Vespa με το Γιώργο στο φορτηγάκι και άρχισε να μου λέει λίγα πράγματα από την ιστορία της!

-Πήρα Βέσπα, πήρα Βέσπα, ήρθε και μου είπε μια μέρα ο Δημήτρης…Έκανε το γύρω της Ελλάδας, η τουλάχιστον μερικά μεγάλα ταξιδάκια. Μια μέρα λέει τότε που παροπλίστηκε, μόλις την είχε γυρίσει από το μάστορα. Πήγα να την βάλω μέσα, αλλά δεν ήξερα να οδηγάω και δεν ήθελα να με δει η γειτονιά να την σπρώχνω! Βάζω μπρος πατώ γκάζι και μπαμ στον απέναντι τοίχο! Αποτέλεσμα στραβό πιρούνι και από τότε έμεινε εδώ. Τη σελά και το φτερό τα κλέψανε φαίνεται χωρίς να καταλάβουμε, τα χαρτιά μια μέρα τα βρήκα μέσα στο ντουλαπάκι και τα ανέβασα επάνω, από τότε δεν τα ξαναείδα, θα ρίξω μια ματιά αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα τα βρω.
-Δε πειράζει λέω όλα θα τα φτιάξω! μόνο να βρίσκαμε χαρτιά και κλειδί…

Έφυγα και άρχισα να σκέπτομαι πόσο εύκολα ή δύσκολα θα φτάσει να γίνει από μια Vespa του αχυρώνα σε μια Vespa που θα τραβάει τα βλέμματα, στο δρόμο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου