Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

H αναγνώριση…


Την επόμενη μέρα ξεκίνησα να ψάχνω τον αριθμό πλαισίου και τον αριθμό μηχανής, με λίγο έρευνα στα site βρήκα που περίπου βρίσκονται, αλλά με παίδεψαν. Ο αριθμός μηχανής μου έκανε παιχνιδάκια, λόγο σκόνης και λάσπης, αλλά με ένα πανί με νερό αποκαλύφθηκε, κατευθείαν έτρεξα στο site να βρω τι έχω τελικά στα χεριά μου!
Ω θεέ! Ο αριθμός μηχανής ήταν VSB1M που σήμαινε ότι η μηχανή είναι μια GS 160 του 1963 mk2 !!! Απίστευτο! Ένα ακατέργαστο διαμάντι στα χεριά μου!
Ο αριθμός πλαισίου με παίδεψε, είχε καλυφτεί από τη μπογιά και στην αρχή δεν τον είδα μετά τον βρήκα, αλλά έπρεπε να τρίψω με σμυριδόπανο να φύγει η μπογιά για να αποκαλυφθεί ότι πρόκειται για ένα VSB1T πλαίσιο του 1963. Τέλεια!!!
Έχω μια Vespa GS 160 του ‘63! Στην φωτογραφια βλεπετε πως ηταν καινουρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου