Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Χρωματολόγιο…


Το χρώμα είναι από τα πιο χαρακτηριστικά πράγματα πάνω σε ένα όχημα. Αυτό που μου έχει κάτσει από την αρχή είναι το πορτοκαλί, πορτοκαλί μου το περιέγραψε και ο Δημήτρης όταν μου έλεγε για την βέσπα που θα μου δώσει!


Συγκεκριμένα σκέφτηκα ένα έντονο και μοναδικό πορτοκαλί, ίδιο με αυτό που έχει το Ford Focus ST, το οποίο κατά τη διάρκεια της έρευνας μου είδα ότι το έχουν χρησιμοποιήσει και άλλοι. Επίσης πριν μια εβδομάδα εντόπισα και ένα άλλο μηχανάκι του εμπορίου το οποίο κυκλοφορεί με ένα ωραίο συνδυασμό χρωμάτων κόκκινο-πορτοκαλί, και μου άρεσε πολύ το πορτοκαλί του! Είναι το Honda Innova, ένα σύγχρονο παπάκι.
Φυσικά το γνήσιο χρώμα της βέσπας όπως έβγαινε από το εργοστάσιο καμία σχέση με αυτά δεν είχε, αντιθέτως ήταν άσπρο-γκρι και έβγαινε μόνο σε αυτό το χρώμα.

Παρακάτω δίνω τους γνήσιους κωδικούς χρωμάτων για το Vespa GS 160 του ‘62-’63 :

1962-63 Vespa 160 GS

* Gray-White: MaxMeyer 1.298.8714, PPG DAR 91841 Western RV White
* (Fork, Hub, Flywheel, etc.) Aluminum: MaxMeyer 1.268.0983
* Inside Beige Primer: MaxMeyer 3000M


Στις φωτογραφίες βλέπετε όλα όσα αναφέρω, και ένα μηχανάκι αναπαλαιωμένο με το χρώμα τους Focus ST!


Επισης εδω εχει και μια σελιδα που μπορειτε να δειτε το μηχανακι πως θα φαινεται σε διαφορες αποχρωσεις.

Και εδώ για όλα τα χρώματα ανά μοντέλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου